اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۳

سبدی هست در اندیشه من / که پر از گل بدهم هدیه به تو

غافل از آنکه تو خود نابتری / یک جهان گل بخورد غبطه ی تو

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

هر جا دلت شکست

قبل رفتن ؛ خودت جاروش کن!

تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی

یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

این روزها

شیر هم راضیه با دمش بازی کنن

ولی با دلش نه

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

در گفتن و شنیدن جملۀ “دوستت دارم” چه هست ؟

که کسی که میگویـد عاشق تر میشود و کسی که میشنود بی تفاوت تر

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

از چهره ی افروخته شمعی داری / پیداست بنای قلع و قمعی داری

با هر کس و ناکسی نشستی جز من / زیبایی منحصر به جمعی داری

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

باید از عشق بسازم غزلی قابل تو / غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو

دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد / سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

بهترین لحظه ها وقتیست که بهترینها بیادت باشند

بهترین نیستم ولی بیادتم

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

چه سخت است دلتنگ قاصدکی بودن در جاده ای

که در آن هیچ بادی نمی وزد

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟

قلبشو رو پیش میده ، جونشم ماه به ماه !

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

منو به دست من بکش ، به نامٍ من گناه کن / اگر من اشتباهتم همیشه اشتباه کن

هنوز میپرستمت ، هنوز ماه من تویی / هنوز موئمنم ببین ، تنها گناه من تویی

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

دیوانه ای راگفتند:چه خواهی ازخدای خویش ؟

گفت:عقل سالم خواهم تابرای عشقم دوباره دیوانه شوم

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

دور شدم از تو دلم شور زد / ساز دلم نغمه ی ناجور زد

آه از آن چشم که با یک نظر / بال و پرم را گره کور زد    !

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

حرفهایم را تعبیر میکنی ، سکوتم را تفسیر ، دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی

به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد ، از هیچ گلایه میسازی ، از همه چیز بهانه

من ؛ کجای این نمایشم    ؟

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

خدایا ؛ کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده

تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

قلبم را عصب کشی کرده ام

دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی آغوشی می تپد

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

هر کس که از راهی رسید

بی دریغ

تکه ای از قلب ما

کند و برید

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

هیچ می دانی؟

من دلیل شادی های تو بوده ام نه شریک آن

و شریک غم های تو نه دلیل آن

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

آموخته ام اگر کسی یادم نکرد یادش کنم ، شاید او تنهاتر از من باشد

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

توی دنیا دوتا نابینا می شناسم یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی

یکی من که کسی رو جز تو ندیدم

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم

می آید ، می ماند،  و به تنهائیم پایان میدهد

آمد ، رفت ، وبه زندگی ام پایان داد

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

کابوس نبودی که رهایت بکنم / از خاطره عشق جدایت بکنم

آنقدر عزیزی که دلم می خواهد / هر چیز که دارم فدایت بکنم

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

وقتی کسی رو دوست داری / حاضری جون فداش کنی

حاضری دنیا رو بدی / فقط یه بار نگاش کنی

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من

ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من

ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من

نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود / یا در شب بی ستاره مهتابی بود

ما مثل دو کاج دور از هم هستیم / ای کاش که بین من و تو تابی بود

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

بوی نفسهای لبت جان و دلم وا می کند

اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند

با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود

فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

حسادت نکن! … این که بعد از تو بغل گرفته ام …

زانوی غـَم اســت

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده ام

این بار من یک بارگی از عافیت بُبریده ام

در دیده ی من اندر آ، وز چشم من بنگر مرا

زیرا برون از دیده ها منزلگهی بگزیده ام

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلودست

اینجا

فاصله یک عشق تا عشق بعدی

یک نخ سیگار است    !

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

نفس نمی کشد هوا ، قدم نمی زند زمین / سکوت می کند غزل ، بدون تو یعنی همین

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

دل را چو به عشق تو سپردم چه کنم ؟ / دل دادم و اندوه تو بردم چه کنم ؟

من زنده به عشق تو ام ای دوست ولیک / از آرزوی روی تو مردم چه کنم ؟

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

دستهایت؛

تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم

کابوس نمی‌بینم

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

خدایا ، تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم

یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

ترجیح میدم یک حقیقت آزارم بده

تا اینکه یک دروغ آرومم کنه

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

داور قلبم نه سوت دارد نه کارت قرمز

راحت باش

تا دلت میخواهد خطا کن

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

میدانم از خود خواهی است که تو را برای خود می خواهم

و تو هم انقدر رئوفی که خود را متعلق به همه میدانی     !

______________________

اس ام اس عاشقانه
______________________

چیزی شبیه به “معجزه” است

وقتی هر شب به خیر می گذرد

بی آنکه کسی به تو بگوید

“شب به خیر”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه ، ،

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1398 ا 20:56 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه